Nincs elem

LEGO® MINDSTORMS® – Találj fel egy robotot

A gyermekek akkor tudnak a legjobban tanulni, ha interaktívan zajlik az oktatás – és még ennél is jobban megy a tanulás, ha mindez kreatívan és szórakoztatóan történik. A különböző izgalmas funkciókra beprogramozható játékokkal új szintre emelhető a játékkal eltöltött idő. A 6 év és 9 év közötti gyermekek és a fiatal felnőttek örömmel sajátítják majd el a programozási nyelvek alapjait, hiszen mindeközben robotokat állíthatnak össze, majd beprogramozhatják őket táncolásra, harcra és sportolásra is. A játékokat a Scratch-alapú LEGO® MINDSTORMS® alkalmazás támogatja, mellyel az építők a telefonjukról léphetnek interakcióba a játékokkal, saját modelleket építhetnek meg, és megoszthatják őket online a LEGO® Life szolgáltatásban. Ezek a készletek jelentik a következő lépést a LEGO® BOOST kollekció után, ahogy a lányok és fiúk a készségeiket fejlesztik, és megismerkednek a technológia és a kódolás kapcsolatával.